mandag 14. desember 2009

Skole dagen 14/12 09

For ein dag kan man trygt si asså, for det haar både vert opp og ned og litt bråkete i klassen:(
Når eg kom til skulen var det greit da, men litt kjedelig for kvar mandag etter søndag altså 1,2,3 advent skal vi altid inn til 6A for og tenne lys synge "tenn lys" og høre ein lang søndags adventshistorie. Da må vi stå bakerst og sstå faktisk;)
Og høre på alt sammen og til slutt synge ein sang til "Får de julegaver der?"
Når det endelig ringte ut til lille fri måtte eg nermest stå vakt og rope kode rø vist det kom nokken fordi Ida Louise måtte vaske speil:D Morro og se på egentlig...
Og hun laget en sang med melodi fra "Nå har vi vaska gølvet"
"-Nå har vi vaska speilet og vi har kosta golv" (ho kosta golv oppe på klasse rommet)
"-Og vi har vaska speilet igjen med såpe på og første gong eg gjor det var min lykke dag"
(Rimer ikke så masse da men, jaja)
"-Men det var fordi det var min lille leo"
Resten måtte vi ha inspektøren som heiter Harald, han e streeeng og raar.
Da hadde vi samfunsfag, boriiing, men følgte med da og prata masse om Amenty Internasjonalt eller nokke sånt.
De arbeide i alle fall for at samvits fange skal bli sleppe fri;)
Når vi gjekk heim så gjekk eg med Thomas, da kalte nokken femteklassinga som e skikkeli barnslige oss for kjæreste par:o
Sjølv om det kanskje hadde vert litt morro da,, men dei spytta på oss, æsss.
Fikk på den fine jakka mi:'(


Mei i går når eg fikk ny lue
er den ikkje fin eller?
Det er ein lang duske lue:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar