søndag 13. desember 2009

Overnattings,,:o
Har hatt to av mine beste venner her på overnatting lørdag-fredag,
må si det at det kan bli temelig slitsomt etter og ha gomla seg full av godteri og brus asså.
Her får du høre litt av hva som skjedde:)
Lørdag spilte eg handball kamp med ein av dem mot Skarbovik, dem hadde tatt med to som ikkje gjekk på laget sittt berre for og vinne? Dei var ett år større en meg da, tolv år da eller nokke sånt.
Vi tapte da det var synn, men det var bare 7-11 daa og vi spilte to ommganger begge på 20 minutt.
Etter det så var det ros og ris fra treneren, skifte og dra heim og dursje, så sende melding til vennene og be dem komme.
Sto i dusjen litt for lenge da, men det er bare såå deiligc:
Når eg var ferdig så fikset eg godis og potetegull m brus, så opp på rommet.
Oda Nikoline kom først med gaver til alle man, desverre så har eg så vidt begynt..:o Så hun fikk ikkje gave tilbake.
Etter et par minutt kom også Ida Louise og opp på rommet vi dro for og sminke oss, hehe:)
Kom halveis på meg da før mamma ropte det høyeste hun kunne og tro det eller ei men taket lettet, enn å ta seg bryet med og gå opp 20 trappe trinn.
Til middag hadde vi lasagne menst Mathias lå på sofaen og var syk, trist:(
Maten var i alle fall god da menst Oda kom med morsomme ting som f.eks da hun skulla ha dressing på salaten, det var party dressing.
"Riktig til party da, den var mer slapp synest da eg. Han har sikkert blitt litt full da eller mer halv full," dressing flaska var halv full;) HEHE...
Resten av kvelden drev vi med norske rocke ring talente, litt funny da.
Sovnet i sånn cirka halv to to tida ^o^
Våknett i sånn også cirka i ti tiden, vertfall eg da og Ida Louise, men Oda Nikoline våknet åtte ni tiden cirka:)
Resten har vert ett strev, neida var faktisk ganske morro.
Fotoshoot here we come, så var vi da altså på fotoshoot i en og ein halv time.
Annbefaler deg det er ganske morro. Bare til og få noen som f.eks ho gått på foto kurs ei stund til og ta tøffe bilder på ein vegg med tagging eller nokke:)
Etter det måtte desverre alle heim, oda heim og lage julemenn, Ida på moa og shoppe, Martine også på moa og shoppe ny lue og julegaver:)
Thanx for i dag;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar